Pages

3.13.2011

Alpine Snow + Glisten Up!

Op mijn nagels heb ik 3 laagjes Alpine Snow van O.P.In een knal wit lakje. De nagellak brengt streperig aan, maar na het 3de laagje dekt het mooi. De prijs (€ 12,95) is in verhouding met de kwaliteit veel te duur. Te koop bij  Instant Spa en Body Centrum in België.

 




Dit is 3 laagjes Alpine Snow met 1 laagje Glisten Up! van Essence. Glisten Up! is een sheerlakje met glittertjes , maar met een witte base wordt het een lichtblauw kleurtje. Ik heb lakje voor €1,25 gekocht  in het Kruidvat.

1 laagje Glisten Up!

2 laagjes Glisten Up!


In totaal heb ik 7 laagjes nagellak op mijn nagels aangebracht, wat zeer veel is. het duurt daarom een eeuwigheid om te drogen. Als je niet voorzichtig bent, ga je al snel strepen en putjes in je nagellak krijgen.




Producten die ik heb gebruikt : 
  • Sally Hansen Natural Nail Growth Activator
  • Catrice Nail Expert Up To 10 Days Top Coat
  • O.P.I in Alpine Snow
  • Essence Colour & Go in 25 Glisten Up!